返回列表 回復 發帖
後鏡 撻匙 極力子 入波 手制
睇片
http://s1359.photobucket.com/use ... 7034122714599170284

埋你個位
後鏡 撻匙 極力子 廁所棍 手制 擺右手 油門 極力子
擺右軚 極力子 廁所棍 擺右軚 緊急剎制

記住啦
開門 上車 後鏡 撻匙 極力子 廁所棍 手制
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
本帖最後由 carboy1829 於 3-3-2014 02:16 編輯

記住唔好摸大脾呀!

因為 stepwgn

無廁所棍呀
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
其實應該踩到刹車,
即使架車慢流,加埋個 腳break,
應該就肯定可以停到架車!

>我估樓主應該係架車未停得晒,
就推咗 P 波,咁就自然出現(格格聲),
佢而家可能擔心此舉是否已傷車,所以在此發問<

至於文章其他情節,我只當一個故事咁囉!…
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
我反而試過撻完唔記得,再撻
hk_allen 發表於 3-3-2014 18:02
因為架車太靜,隔音太好
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
唔明:
1 - 未撻車,可以推去D波既咩?
2 - 未撻車,FOOTBRAKE 唔WORK既咩?
hkpchung 發表於 3-3-2014 11:38
1 - 未撻車,可以推去D波既咩? ---> 真係未試過,我明天試下先!

2 - 未撻車,FOOTBRAKE 唔WORK既咩?--> 呢樣就一定 work  
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
我當時真係唔省起可以踩foot brake..... 現在會記得.....不過真係唔知有幾傷.. 雖然只不過5秒慢溜...
louisha 發表於 5-3-2014 23:43
咁呢幾日有無揸車?
有無覺得架車 個P 有無唔妥?
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
我反而試過 推N 踩咗腳break,
之後熄匙,不過擰唔到,一定要推返上P 至得!

ps: 唔係玩嘢!
呢架 rk 係我第一架AT車,亦從無揸過人哋嘅AT車;
我之前真係未揸過自動波車
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
呢架亦都係第一架頭轆車,所以仲係有 d d 未慣
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
密啲換波箱油有幫助嗎?
DAN!EL 發表於 6-3-2014 18:07
冇用,直接換車吧
sammykwan 發表於 6-3-2014 18:28
笑咗
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
剛才再去試, 上斜和落斜停車入P都無問題, 應該無問題掛...
louisha 發表於 7-3-2014 00:49
試過無事就好啦!
唔好再有下次喇
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
本帖最後由 carboy1829 於 10-3-2014 00:38 編輯

我有聽過 d 人話推咗 P波,唔使拉手制!
不過我無咁做過
咁我咪掉轉左我好似係P完先手掣, 教車cf都好似以上段野咁教
l1e0w9 發表於 7-3-2014 12:14
我 e家都係 P完 先手制,但我有右腳踩住剎車,然後左腳踩埋腳制!
即架車停定後 >> P > break > 再拉手制

開車就踩住 >>  踩住break > 鬆手制 > 落D或R > 鬆 break > 比油 ...
ps: 以上係我個人嘅習慣,唔知係咪正確
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
返回列表