carboy1829 (call me ArNam 陳浩嵐 ^3^) 當前離線
嵐
Stepwgn正式會員
TOP
準買家,比較多野問!想問點分行同定水,我在28car見到11/12 brand new,咁其實係咪唔係行貨? kennykong 發表於 19-5-2014 19:53
的確後期靚好多低能問題,其實行同水係咪無乜所謂?謝謝嵐哥幫我搵咁多資料 kennykong 發表於 20-5-2014 08:57
今晚約左睇部水貨黑色0首但今日問車主佢話牌費上年已過,即成年無郁過車 kennykong 發表於 20-5-2014 17:55
我銀蛋有限,唯有捕前期rk。已要求入會 kennykong 發表於 21-5-2014 00:36