carboy1829 (call me ArNam 陳浩嵐 ^3^) 當前離線
嵐
Stepwgn正式會員
TOP
我反而試過撻完唔記得,再撻 hk_allen 發表於 3-3-2014 18:02
唔明: 1 - 未撻車,可以推去D波既咩? 2 - 未撻車,FOOTBRAKE 唔WORK既咩? hkpchung 發表於 3-3-2014 11:38
我當時真係唔省起可以踩foot brake..... 現在會記得.....不過真係唔知有幾傷.. 雖然只不過5秒慢溜... louisha 發表於 5-3-2014 23:43
密啲換波箱油有幫助嗎? DAN!EL 發表於 6-3-2014 18:07
冇用,直接換車吧 sammykwan 發表於 6-3-2014 18:28
剛才再去試, 上斜和落斜停車入P都無問題, 應該無問題掛... louisha 發表於 7-3-2014 00:49
咁我咪掉轉左我好似係P完先手掣, 教車cf都好似以上段野咁教 l1e0w9 發表於 7-3-2014 12:14