返回列表 回復 發帖

RK5 食偈油

小弟架2009年水貨RK5攞左未夠半年,行左5000上次換偈油無事,之后又行左5000,再換既时候放油得番半L多D,聽人講可能因为喺日本太粗米同保養唔好,搞到个偈食偈油,有無師兄有其他高見或相同經驗
係呀⋯停車位置地下又無油,應該燒左機會大
5w40 牌子唔記得
係車房換,睇住佢倒入去
Strpwgn無偈油燈,另外我engine未有着,可能未夠少掛
入車房睇完,要抬偈
車行包的不幸中大幸
唔洗自已比已经是萬幸
我部水貨車,買既时候講明有半年保養,所以包抬偈!
问题應該係太粗米
Sammy 兄,小弟怕毒死,所以無做正式會員,可否講解下
另外turbojet兄,你部公司車現在如何
相信RK粗米既成因比較大
http://www.honda.co.jp/recall/other/130725.html
日本好似上年有講,有師兄識日文可以解下
返回列表