返回列表 回復 發帖

錶板燈顯示

各位師兄, 想問下圖中最右邊既藍色燈係咩意思? 開兩格燈會著, 我唔記得之前有無... 唔該哂!
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
唔該兩位師兄,我記得之前夜晚都係開兩格燈,但就好似無呢盞燈著,所以有啲疑惑...
你軑盤右手邊碌棍推返前一格啦。
hkben 發表於 25-5-2014 10:56
得左,唔該哂,師兄
你好少用高燈?
Kingcow 發表於 25-5-2014 12:07
係呀,其實都唔係好識幾時用,所以著左都唔知咩事。
教下我啦!
良性方面高燈可作提醒用途,由其是改咗牛咹。
相反,高燈亦可以替前車增加車箱光度和熱度。
RIOLAM129 發表於 25-5-2014 15:01
相反之後果段好好笑,多謝師兄賜教!
主要用嚟提水,例如:
-通知反方向行車線的司機有死光槍
-提醒行人"我嚟緊"唔好走出嚟
Kingcow 發表於 25-5-2014 17:48
咁睇黎高燈主要唔係用黎照明架喎,等我尋晚仲開左成晚... ,唔該哂!
用高燈好驚溶左枝LED細燈
hk_allen 發表於 25-5-2014 19:22
大師,如果我無換過燈,係咪都會有呢枝LED細燈?
去到無路燈嘅路先用高燈
Kingcow 發表於 25-5-2014 22:13
明白哂,唔該Kingcow!
你搵日半夜走轉大譚入石澳就知點用架啦!
echung0118 發表於 26-5-2014 18:03
屯門蝴蝶邨入龍鼓灘踏石角都得
Kingcow 發表於 26-5-2014 18:21
呢條線近我,可以試下!
原裝細燈係玻璃造的,放心向前加熱吧
RIOLAM129 發表於 26-5-2014 19:17
我驚被人笑多啲...
唔駛理人吖,我老婆就係怕人笑,12年牌未揸過,激死
RIOLAM129 發表於 26-5-2014 19:49
到大人想復出果時,師兄又會驚姐
返回列表