返回列表 回復 發帖

阿女多手著左燈

阿女星期日多手著左車裡面個燈冇熄..
到尋日先發現(差唔多著左40個鐘)
好彩仲著到車, 但著車好似反應慢左同發覺用唔到Idle Stop ..show 左個message "Idle stop not available" 同個電池icon..

跟住我就即刻渣番成15-20 分鐘..但都仲係咁..
想請教師兄舊電係咪已經有問題, 定係渣多D等佢叉返電就冇事?

Thanks a lot
哦..唔該c hing ..等我今晚渣多轉先
40個鐘仲著到車 ...

我上年新年著左一晚房燈, 第二朝就 ...
cliffchow 發表於 16-4-2014 16:52
我都估唔到仲得..仲諗住實要call 的士揾過江龍
返回列表