返回列表 回復 發帖

RG電子跳字錶板問題

Hi...大家好,想請問有冇師兄遇過轉速及行車速度不能顯示(全黑無光),而錶板其他顯示是正常有光的e.g.轉波及冷氣等,因昨晚用車時忽然出現此問題,我車是2005年水貨2.0
多謝回覆……不會是fuse問題? 如更换困難嗎?
請問是否拆出錶板面儲物箱後就可拆出顯示錶板?
Sammy gor' you are right, if on idle speed the engine will shut down, and would you please let me this case is due to the car have fault? can use the handheld to reset?
雖然問題幾難,但今天終於找朋友reset左……謝謝各位
Sammy gor, you have any suggestions for me?....thanks
請問有問師兄知到大昌全新幾$?
已更换錶板……但忽然都係出現相同問題,各師兄可指教下?
師傅已用self-diagnostic function to check...懷疑係電腦問題
當取个經驗,只係想分享下,希望各RG朋友吾好遇到……
除了冇顯示,最慘我發覺 idle speed 都會有影響, and 最衰劏房parts有時正常價都未肯必拆賣比你
其實都幾好玩,現在成份錶板台已比我拆開晒,對RG了解極加深
如知方法唔會拆爆,盡量用手不要落工具,因會整花,其實日本人好喜歡分享里D技術,只係中國文化比較保守當秘密
Sammy gor 真超強……thanks for your information
其實我都想知係咩?
返回列表