返回列表 回復 發帖

準備買RK5,行貨同水貨點分?

準買家,比較多野問!想問點分行同定水,我在28car見到11/12 brand new,咁其實係咪唔係行貨?
車主岩岩已答左我,原來真係水貨黑色,無天窗咪數12000,15/16中,而家睇緊兩部,另一部係行貨藍色10/11,兩部價錢好接近,師兄有無咩意見比小弟
後期即幾多年份既車先係?兩部都係spada版,燈我唔識分前後期,兩架都係28car度搵架
小弟budget230k內唔知夠唔夠買後期版呢
相太黑,睇唔到分別11/12那部水貨23個內,不過我唔識睇前定後
明白,謝謝咁多位師兄,我睇緊兩部都係前期
的確後期靚好多低能問題,其實行同水係咪無乜所謂?謝謝嵐哥幫我搵咁多資料
明白明白
今晚約左睇部水貨黑色0首但今日問車主佢話牌費上年已過,即成年無郁過車
各師兄,有無咩位特別要留意同睇清楚
事實真係車行
想急都難,太少盤了
我銀蛋有限,唯有捕前期rk。已要求入會
返回列表