返回列表 回復 發帖
部車slow車有D“噠 噠 噠 ”聲,好似貨van咁,
冇漏油,冇水滾,冇食水,冇食偈油,冇白煙,冇震,
車房話ED車冇得攝哇佬,
上youtube見D鬼佬好多K20,K24都係咁响,
你地d車有冇e個問題?我可以點攪? ...
JackKwok 發表於 21-7-2014 03:13
有冇youtube link聽下
http://youtu.be/EO-9Eg2EzxE   車旁邊
http://youtu.be/D3iD2ame4AU  冇著冷氣
http://youtu.be/u3W_TYkrlzM   著住冷氣
JackKwok 發表於 24-7-2014 06:01
我都有呢啲聲喎...以前架日產都係咁.....我諗正常啩
我就一二波低轉比油時有尖尖地好細嘅怪聲,比大啲油或三四波都冇
返回列表