simon88 當前離線
網站會員
部車slow車有D“噠 噠 噠 ”聲,好似貨van咁, 冇漏油,冇水滾,冇食水,冇食偈油,冇白煙,冇震, 車房話ED車冇得攝哇佬, 上youtube見D鬼佬好多K20,K24都係咁响, 你地d車有冇e個問題?我可以點攪? ... JackKwok 發表於 21-7-2014 03:13
TOP
http://youtu.be/EO-9Eg2EzxE 車旁邊 http://youtu.be/D3iD2ame4AU 冇著冷氣 http://youtu.be/u3W_TYkrlzM 著住冷氣 JackKwok 發表於 24-7-2014 06:01