返回列表 回復 發帖

愛駒補品

本帖最後由 mikechan 於 3-7-2014 07:51 編輯

各位師兄,想問一問各位師兄對自己部愛駒做過/加左D咩補品,例如呔,軨,避振,電子......大大細細,俾小弟參考。

我自己RG1:
換左呔:BT GR100 205/55 R17
HID 魚眼頭燈
EVA 膠地毯
LED 房燈
地線
紫雷神
BL330 車cam
俾2版我
sammykwan 發表於 27-8-2014 10:52
Sammy / 細釘

你地 D toy list 水蛇春咁長...快D list 出來.
返回列表