返回列表 回復 發帖
本帖最後由 mikechan 於 25-9-2014 13:08 編輯

我小朋友0-1.5歳用recaro,1.5歲到而家3.5歳用chicco, chicco 有isofix
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
咁Q ... 我就吊轉. 0-2歳chicco, 宜家2歳後我用recaro young
cliffchow 發表於 25-9-2014 14:52
Haha,我都想買recaro young,自己冇得坐都叫做滿足下,不過我個仔嚴窄,吾很坐 ,所以買左chicco.(之前部車有isofix,recaro冇出)
返回列表