返回列表 回復 發帖

個bumper花哂...

想問下大家意見
呢個情況換好定噴好
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
搞咩花到咁
韋拿 發表於 31-5-2015 21:51
我住村屋,架車長期放露天......
都唔知係自己hi花定比人hi花
我又冇習慣開車前行個圈
咩叫做 開車前行個圈 ??
louisha 發表於 31-5-2015 22:55
圍住部車行個圈檢查下
始終放露天比較多意外
我部水貨黎
有冇得噴架
我上網搵到間噴油
得閒過去問下價先

http://www.carpaint.com.hk/?page_id=31
我都係水貨車, 夾左師兄你個post嚟問嘢,唔好意思
如果花到入晒肉又可以點搞呢, 好似比獅子老虎R左兩嘢咁! 仲有石仔痕……
louiecwk 發表於 2-6-2015 01:51
有冇相SEND上黎睇下
返回列表