|

- UID
- 36888
- 帖子
- 83
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 在線時間
- 64 小時
- 註冊時間
- 28-2-2015
- 最後登錄
- 4-2-2017
|
急問: 停車場一事
本帖最後由 keithhui 於 14-3-2016 12:25 編輯
今日楂車去一停車場, 原本出入口兩條路, 但因維修工程, 改為單路雙程行車.
我駛過間停(收費處) 人手飛, 停下收飛, 諗住繼續行, 點知前面有鐵馬垂直咁向住我, 我撞左埋去. 撞凹左一個鐵馬, 我架車都花左. 之後出車, 佢要我賠$1500. 合理嗎? 佢無警告字句.
如果報警, 有乜野後遺症? 警方會否告我不小心駕駛? |
|