|

- UID
- 36962
- 帖子
- 61
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 在線時間
- 276 小時
- 註冊時間
- 31-3-2015
- 最後登錄
- 26-3-2023
|
水貨車机因为有GPS 要boot 机碟先开到,如果你已換左机头就冇問题
如果真係唔想cut 电,一係驳住救車电黎换
我个人对著車換电有D保留,因为一來車头run 緊怕有野hi 到moving parts, 2來电池係有电流filter 功能, ...
sammykwan 發表於 7-4-2015 17:53  咁即係要自己買多舊救車電先可以自己換?或者拎去車房比人換? |
|