返回列表 回復 發帖

新黎報到~換電池一問

各位師兄~
剛剛加入大家庭 多多指教

想問下09 RG1 水貨如果換電池後要重新reset 車機嗎?
睇過舊文 話可能要入CODE or 入RESET 碟
想入Panasonic 藍電 (車會團購 )不過驚要reset 車機無左後波鏡頭
水貨車机因为有GPS 要boot 机碟先开到,如果你已換左机头就冇問题

如果真係唔想cut 电,一係驳住救車电黎换

我个人对著車換电有D保留,因为一來車头run 緊怕有野hi 到moving parts, 2來电池係有电流filter 功能, ...
sammykwan 發表於 7-4-2015 17:53
咁即係要自己買多舊救車電先可以自己換?或者拎去車房比人換?
買得蓝电,一定对音响有要求,不如顺便换埋机头
sammykwan 發表於 8-4-2015 08:38
其實我對音響無乜要求
係阿B就黎出世想換左夠電穩陣D
見大家都推薦用藍電
仲想換埋四條胎
唔好意思
重覆左幾個comment
換胎順便睇埋鈴, 一次過
cliffchow 發表於 9-4-2015 08:13
買返黎個時已經18吋鈴~暫時唔換住喇
請問有冇呔舖推介~第一次做車主咩都唔識 唔想比人「湯」
唔該晒兩位師兄
返回列表