返回列表 回復 發帖
H車真係轉款好快,2年小改,再2年大改! T車都無改得禁快!
另外問下師兄你地,通常H車轉左細款既頭燈,未改款用到嗎?
kennyhky 發表於 16-2-2012 11:31
我定呀! RF唔改款架啦
我覺得Honda成日把serena當成假想敵,因為serena在日本超好賣!
kennyhky 發表於 16-2-2012 15:22
serena個樣唔差架
返回列表