LHO (Roy) 當前離線
Stepwgn正式會員
H車真係轉款好快,2年小改,再2年大改! T車都無改得禁快! 另外問下師兄你地,通常H車轉左細款既頭燈,未改款用到嗎? kennyhky 發表於 16-2-2012 11:31
TOP
我覺得Honda成日把serena當成假想敵,因為serena在日本超好賣! kennyhky 發表於 16-2-2012 15:22