返回列表 回復 發帖

2015 Stepwgn 機頭問題

Sales 話個Kenwood機頭有導航同DVD, 但要自己加天線同接駁DVD線!
佢話要出去搵啲汽車音響舖搞!
請問有冇師兄熟識呢啲嘢, 同埋大約幾錢? 唔該!
3# Daniel

多謝師兄回覆, 但可否講多啲呢? 因為睇唔到你條link!
2# sammykwan

唔該哂, 但唔太熟識即係都要搵人搞!
6# Bleung

問過旺角啲音響舖, 話kenwood導航嗰份嘢好貴, 唔值得裝!
返回列表