返回列表 回復 發帖
其實各位有好學精神本人好欣賞,但係你們如果連最基本機械常識都未認清楚前,最好不要自己搞,何況重係自己部車,冷氣系統當然有高壓低壓錶要睇,谷得多果coil會爆,即漏雪種,外面加雪種才$100,因小失大如果閣下有好學精神咪人一路加雪種你咪一路學或者拍攝低放上youtube比自己友研究研究還實際。
返回列表