返回列表 回復 發帖
唔係凹得好勁, 噴可以. 你左邊右邊都花左, 抵噴
cliffchow 發表於 31-5-2015 21:55
正確
本帖最後由 turbojet 於 1-6-2015 15:44 編輯
噴得啦  我諗$3k有找
billyccn 發表於 1-6-2015 14:18
我估計$1500左右,我上次買了個尾翼找個老死噴才收我$600
你可以返大昌問價,有時大昌傻傻地都幾平吓,當然係噴油焗油你就想了
返回列表