返回列表 回復 發帖

各位師兄好,有關後波雷達一問

各位師兄好,有關後波雷達一問

請問大家STEPWGN SPADA 2015 的後波雷達會安裝係邊個位?
個cam影地下D線位真係好清楚,但如遇上欄杆等離地較高的物件,就不太懂觀察其距離。
返回列表