返回列表 回復 發帖
我試過啲細路條安全帶放唔好,CLICK 住,所以你最好睇吓有無野阻住
hkpchung 發表於 28-5-2014 14:05
最壞打算係 "防夾" 感應器壞
咁似係感應器壞, 係時得時唔得, 如路軌有野應該都關唔埋.
如感應器壞, 修理要好貴?
Lulusa 發表於 28-5-2014 17:55
要問問 Sammy / Cliff / Charles ..... 呢幾位高人
試左揀OFF但手動唔到, 開到關唔到, 呢幾日又正常返, 唔知關唔關前排潮濕事, 再睇下點, 如再唔得真係要去整, 路軌睇左無野阻住
Lulusa 發表於 29-5-2014 09:41
貴既去大昌, 平既去(大昌屬下)捷信, 包穩陣
返回列表