返回列表 回復 發帖

入shell or esso

剛買stepwgn 08 RG1 想問入油入Shell同Esso有咩分別?
因為聽人講每間油公司既油入落唔同牌子既車有唔同既表現,各位專家,可唔可以分享下呀?
我住馬鞍山,shell, Esso ,中石化都有,不過中石化應該唔考慮,係Shell同Esso兩選一
我架RK1,入shelll 覺得會省油啲但冇咁爽,Esso 就好去啲。個人唔係咁鐘意加得士
開心大少 發表於 15-2-2017 18:45
有同感,入shell好似行車有小小聲,但係esso就行車好靜,同埋爽少少,慳油方面未試到,入緊第四缸油,仲試緊,暫時兩缸shell兩缸esso,兩間都係行到430左右
返回列表