返回列表 回復 發帖

買RG Spada好定前期RK Spada好?

價錢差幾個,大家覺得買邊架好啲?
我原本有4佰萬,家有8佰萬!!
就係咁,一方會覺得RG2.4 好力,但RK就新款啲,所以有啲難選擇
我原本有4佰萬,家有8佰萬!!
原來RK有咁多暗並,咁就唔諗佢嚕。雖然RG要年年驗身,但好似毛病唔多。
我原本有4佰萬,家有8佰萬!!
唔怪得啲2手RK同serena 差唔多價喇
我原本有4佰萬,家有8佰萬!!
本帖最後由 hahohaho 於 25-7-2014 13:24 編輯

哈哈,因為以前架RG2.4真係好好力,坐滿人都冇問題,所以好懷念
RK就鍾意佢尾排全收,又有keyless,不過得2.0 所以唔知點。不過最終可能等2015新車睇下乜樣先決定都未定
我原本有4佰萬,家有8佰萬!!
之前換左架痾舊屎,家某揸車
我原本有4佰萬,家有8佰萬!!
本帖最後由 hahohaho 於 25-7-2014 14:34 編輯

哈哈,真係有相有真相
我原本有4佰萬,家有8佰萬!!
我原本諗新serena,因佢嘅扭力大啲,但上星期坐完見佢上100好似好辛苦,之後我就開始動搖
我原本有4佰萬,家有8佰萬!!
返回列表