返回列表 回復 發帖

請教一下06年水貨

我想問下, 有冇c兄知道中排座位係咪得兩段調教? 即係一係最前一係最後?
我搞黎搞去得搞唔到, 唔之係先天係咁定係我架車有問題...

另外仲想問下, 06年車係咪前輪驅動?
同埋有一次洗車之後個brake間唔中有尖叫聲, 不過唔係好大聲
大家覺得係迫力粉定我應該去check下佢?

唔好意思, 問題多左d...

thanks
Thanks Sammy!
咁我會去洗下車試下先.

另外有冇多d師兄可以幫手confirm下係咪唔應該得2個position?
返回列表