返回列表 回復 發帖
我系想睇下有無漏雪種,所以要有數據先知有無漏,

喉,表會在淘宝買
tony3773 發表於 22-6-2014 15:07
試左未? 可以影D相分享下嗎?
薯嘜全原裝RG1
在網上找到以下資訊,是否全部車都一樣

http://www.qclt.com/tw7%C5%E0%D1 ... AB%C8A/te4-0603.htm

1. 保持室溫在30~35℃(86℉~95℉)範圍。        

2. 發動引擎並加速到1500RPM保 ...
tony3773 發表於 23-6-2014 07:51
如有懷疑,都係比車房整穩層D
好欣賞您咁認真搵資料, 同DIY嘅決心
薯嘜全原裝RG1
返回列表