chclwong (阿柱) 當前離線
網站會員
大家好!小弟用開豐田車的,最近換左架07年stepwgn,想自己跟下d基本野, 想問下各位ching洗完天風需reset嗎?如要如何reset呢?謝謝各位!! crazynitro 發表於 30-7-2014 18:27
TOP
如果甩電池頭可以嗎? crazynitro 發表於 30-7-2014 21:31
600左右 Kingcow 發表於 2-8-2014 20:03