返回列表 回復 發帖
rg 好似得一個coil,已前古董日產萍果有兩個coil,有电池筏,泵後分兩路,再去個valve, 就個valve 死左,跟左成星期,最後放種換valve, 再打種,得左。但step 應一個coil, 有風,會否比已前细好多?一d凍都無?我猜係 ...
nana4hk 發表於 17-10-2014 23:43
細佬-阿柱
返回列表