返回列表 回復 發帖
得返半L
細佬-阿柱
係車房換,睇住佢倒入去
Strpwgn無偈油燈,另外我engine未有着,可能未夠少掛
Mingming_123 發表於 16-6-2014 13:43
你都要開車入車房...所以唔會無著過ENGINE掛
細佬-阿柱
抬偈
細佬-阿柱
咁最終check唔check到乜事導得返半L?
細佬-阿柱
返回列表