返回列表 回復 發帖
本帖最後由 chclwong 於 29-5-2013 20:05 編輯
我06RG, 一拍落3波就成4千幾轉,上斜可去到12x, 仲係仲有好多未踩

我諗你架車可能真係有d問題
l1e0w9 發表於 29-5-2013 19:48
車手
細佬-阿柱
係咪玩野
l1e0w9 發表於 29-5-2013 20:06
不敢不敢
斜路加速冇力,的確有問題!我嘉道理農場上斜地板油可以5千幾轉,你三千都冇
細佬-阿柱
咁勁, 我以前RG都唔會踩到5千轉
herojim 發表於 29-5-2013 22:59
5千轉,聽到副偈咆哮得好好聽
細佬-阿柱
本帖最後由 chclwong 於 29-5-2013 23:22 編輯
i save it in my pc, and jeffery pass u from behind wakaka
l1e0w9 發表於 29-5-2013 23:14
Can share the video with me?
細佬-阿柱
  pm me yr email
l1e0w9 發表於 29-5-2013 23:24
PMed.    .
細佬-阿柱
你問我?
herojim 發表於 29-5-2013 23:32
You and Lewis
細佬-阿柱
返回列表