chclwong (阿柱) 當前離線
網站會員
我06RG, 一拍落3波就成4千幾轉,上斜可去到12x, 仲係仲有好多未踩 我諗你架車可能真係有d問題 l1e0w9 發表於 29-5-2013 19:48
TOP
係咪玩野 l1e0w9 發表於 29-5-2013 20:06
咁勁, 我以前RG都唔會踩到5千轉 herojim 發表於 29-5-2013 22:59
i save it in my pc, and jeffery pass u from behind wakaka l1e0w9 發表於 29-5-2013 23:14
pm me yr email l1e0w9 發表於 29-5-2013 23:24
你問我? herojim 發表於 29-5-2013 23:32