返回列表 回復 發帖

RK用邊隻波箱油?

各位好耐冇見 因為架車終於夠期換波箱油 又驚買錯 所以問下
early RK, HMMF
sammykwan 發表於 1-4-2014 00:15
thanks sammy ching
必治兄你架step好似都揸咗好耐喇喎,依家先夠期換?
DAN!EL 發表於 1-4-2014 00:23
謝謝你 依排剛好夠5千公里
返回列表