返回列表 回復 發帖
你係MA-66-XX????   我行跑車型 遲D一齊出黎吹水
好呀!
chowchow115 發表於 19-7-2011 22:46
等我架車冇咁原裝先 !!
有幾部車比佢"輪"住"揸"???
Macwgn 發表於 24-7-2011 15:58
冇ar.........  咁我咁原裝都冇咩野好傾ma 哈
原裝先好傾...................等chow兄過d毒比你
Macwgn 發表於 24-7-2011 21:50
已經毒左 但我老豆仲係好驚佢套包圍 比人hi一hi就好易爛....... 我仲要有排先說服到佢
要我加把口嗎?
chowchow115 發表於 24-7-2011 22:21
你得閒真係要比佢睇下.............
你想用邊款丫!!??
Macwgn 發表於 24-7-2011 23:09
noblesse lo
返回列表