返回列表 回復 發帖
各位師兄好:小弟正在搵車中,想搵部RG1/RG3好呢?RG3 個CVT波箱容易壞嗎?同而家大約咩價到?要行貨07/08同要注意啲咩呢?
fai527 發表於 2014-3-26 14:51
RG1 vs RG3, 各有各好, 難以三言兩語說. 如果想慳油, RG3;

使用合適波箱油, 及定更換波箱油, 沒有會員反映CVT波箱容易壞的問題;

價錢方便, 可以到28卡看看, 雖然不是正統的計算, 但是值得參考;
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
同一個年份, randomly take 10 samples, 計一計平均數及中位數, 之少知道市價約幾多.
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
返回列表