返回列表 回復 發帖
我小朋友0-1.5歳用recaro,1.5歲到而家3.5歳用chicco, chicco 有isofix
mikechan 發表於 2014-9-25 13:07
咁Q ... 我就吊轉. 0-2歳chicco, 宜家2歳後我用recaro young
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
Haha,我都想買recaro young,自己冇得坐都叫做滿足下,不過我個仔嚴窄,吾很坐 ,所以買左chicco.(之前部車有isofix,recaro冇出)
mikechan 發表於 2014-9-25 16:01
chicco 都好正!! 我都係二選一, 見荷花有平咪去馬
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
返回列表