返回列表 回復 發帖
以我所知如果出去搵車房整大約會收$700 - $1000, 如果自己整,只係買兩粒有LED 的制,$100 有找,電線呀,開孔器呀果d 可以唔洗買,我地好多師兄都有可以share 用,呢到d 師兄真係好好人,不過呢度都好毒,個個都係 ...
Patrick6 發表於 2015-7-16 16:27
P6
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
George 兄放毒

我又放,我都係18吋 225/40 呔
Patrick6 發表於 2015-7-23 00:51
呢套無限鈴,有19寸feel  
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
Weds Navia 04
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
其實想請教大家,如果上架時發現部車冷氣唔夠,仲會唔會買?其他野無問題的,還是會選擇第二部?
個冷氣開到LO,風就夠,但唔太凍,行住車都係一樣,我怕手尾長. ...
kobe968 發表於 2015-7-24 12:18
冷氣唔夠凍, 問題不大. 之前有師兄試過, 加返雪種就 okay.

# 不過要看看你部車冷氣唔夠凍的真正原因.
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
專業冷氣佬可以用瑩光濟加入冷氣系統內 check 到邊個位置漏,問題就麻煩D,拆車內凍 coil 都幾貴,如果只係 " 嘩佬、沙樽 " 夠期,呢D有限錢!
georgekei 發表於 2015-7-24 13:07
專業
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
就係怕要拆車內野 , 因為一拆好貴 , 所以都係睇過部好似好D
kobe968 發表於 2015-7-24 14:01
買車, 尤其二手, 好多時睇運氣. 一係在這問吓有冇兄弟放車.

所有零件都有壽命, 如果買得中古車, 要有心理準備, 整車是正常, 咁你會開心d.
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
返回列表