返回列表 回復 發帖
0-20....爽 但會唔會好快要換?
kuokenny 發表於 30-12-2013 11:41
自帶油 去油站換,方便
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
收幾錢人工?
kuokenny 發表於 30-12-2013 13:02
啟德隧道九龍灣出口Shell $150
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
油站150人工,包唔包油隔?
我係佐敦車房換都是收100人工
kuokenny 發表於 30-12-2013 15:03
150包括 換油 和 換油隔的人工
油 和 油隔 自備
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
返回列表