返回列表 回復 發帖
我一缸油行550km,黃金右腳
kuokenny 發表於 26-4-2013 17:09
KuoKenny兄, 你RG定RK? 有無落咩慳油裝置/電子玩具?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
由於大家既入油折扣唔同, 為方便比較耗油, 通常都唔講幾錢1km
反而用 每行100km用幾多升油 (L/100km) 或 每升油行幾多km (km/L)
行車display show L/100km ; 水貨車通常show km/L
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
But his new figure is really alarming
令我諗起之前有member 洗蝴蝶後hi嘢
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
返回列表