返回列表 回復 發帖
係呀 我同家人都想新車
其實我開始係睇Serena M8 無諗過Stepwgn
因為覺得今代變得四四方方 又無左2.4 似退步左
有次睇車順手睇埋啦
一睇Spada 嘩 近睇靚仔好多喎(可能街多非Spada?)
加上地台比Serena底唔少 方便家 ... 或者有咩係大家覺得要搞搞佢?
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 22:53
你問呢句認真唔嘢少
swift 尾蝦so 無走雞
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
你講嗰兩樣 我都唔知係咩

咁Spada原廠音響如何??
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 07:49
細釘
幫吓呢位P牌新手
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
thx CHing

因比之前揸開的車大部左,路面駕駛感覺不錯,但泊位、入車場要重新適應,但喱都車此較好睇位。我揸左2星期,開始熟架車性能啦!泊位、入車場都OK啦!
另外我的是8座,感覺坐滿人後急煞吾夠靈敏呀,所以 ...
Fevernova 發表於 2-9-2013 11:15
Full load 同落斜 真係要注意
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
返回列表