- UID
- 700
- 帖子
- 5231
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 50
- 在線時間
- 2973 小時
- 註冊時間
- 22-5-2010
- 最後登錄
- 10-4-2026
|
係呀 我同家人都想新車
其實我開始係睇Serena M8 無諗過Stepwgn
因為覺得今代變得四四方方 又無左2.4 似退步左
有次睇車順手睇埋啦
一睇Spada 嘩 近睇靚仔好多喎(可能街多非Spada?)
加上地台比Serena底唔少 方便家 ... 或者有咩係大家覺得要搞搞佢?
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 22:53  你問呢句認真唔嘢少
swift 尾蝦so 無走雞 |
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
|
|