|

- UID
- 769
- 帖子
- 15
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 在線時間
- 5 小時
- 註冊時間
- 3-7-2010
- 最後登錄
- 16-5-2011
|
HIHI...又黎新手
各師姐師兄,
剛落訂買左05日本版, 要月中先有車攞, 但已有問題心急一問, 請賜教!
1) 有冇人用緊黑玻璃, 捉得密唔密, 換晒白要幾錢?
2)示裝hdd&dvd機頭得日文, 難用嗎? 係咪用唔到收音機? 壞左咪冇得整?
3)着左econ mode 架車係咪唔去, 試車時地板油大帽山上鈄, 個轉數都唔肯上?有時三千幾轉有時四千零轉, 又唔記得off 番個econ再試, 當然平時唔會咁push, 想試下副偈爽唔爽。
4)揸step有咪注意?坐足8個係咪好大食? 大家一家大細去邊多?
收車後俾$做正式會員, hehe!
thank you
強 |
|