返回列表 回復 發帖
波棍手指公個掣下面呀!
alliven 發表於 11-5-2011 22:56
RG1 波棍手指下邊果個掣係"D3" ONLY, no "ECO" button, 如果想有ECO 效果就要靠隻右腳去控制波段同轉數喇 !  當你感覺到轉到高波(3或4波- RG1 最多4波), 跟住隻右腳鬆一鬆再HOLD住, 轉數錶大約維持係1800 - 2100 轉, 你就會係錶板波檔顯示隔離出左個綠色"ECO" 字樣, 即係進入慳油模式啦! 我試過由沙田行吐公去上水, 由13.3 跌到 9.0.

你地試下啦 !
返回列表