返回列表 回復 發帖

新手問題! 求救!!!

大家好,我是新手。我剛剛買了架97stepwgn用來接送家人。架車的所有消耗品已經更換了,但係我計過平均要$3.5/km。好嚇人!請問大家知唔知道還有是什麼問題呢?謝謝
yes, 100% 開冷氣, (還有冷氣一時時,有時要開咗後面先會涼,唔係的話,會出冷風。不過,我冷氣之前已經去車房跟過啦。)
市區多
17吋鈴
火咀偈油, 風格,波箱油全部都換晒
yes, 100% 開冷氣, (還有冷氣一時時,有時要開咗後面先會涼,唔係的話,會出冷風。不過,我冷氣之前已經去車房跟過啦。)
市區多
17吋鈴
火咀偈油, 風格,波箱油全部都換晒
我係每次入滿,然後計行咗多少km咋。
我係每次入滿,然後計行咗多少km咋。
我相信有時會視乎出入地區。如上山及市區我2010 RK都 $2.00樓上,若多啲公路同保持黃金右腳都仲可做到$2.00樓下。

掌兄都分享左佢架RF情況,我估同你架 97RF 情況差不多

試吓下面大家分享。
http://www.stepwgnhk.com./viewth ... amp;page=1#pid74881
Samuel....Black RK1 with Discovery Channel Logo at Back

好的,等我再試試,多謝你哋指教。
好的,等我再試試,多謝你哋指教。
最近無去車房,不過之前試過放底車,真係唔見好多油。
另外,有無機會係我支油針有問題呢?
掌摑Hing,
thanks so much!
等我試試。
最近無去車房,不過之前試過放底車,真係唔見好多油。
另外,有無機會係我支油針有問題呢?
kenlee 發表於 16-9-2011 13:38
you mean the c-fu at the shop drive your car around and use your oil?
災後重建中.......
yes, 100% 開冷氣, (還有冷氣一時時,有時要開咗後面先會涼,唔係的話,會出冷風。不過,我冷氣之前已經去車房跟過啦。)
市區多
17吋鈴
火咀偈油, 風格,波箱油全部都換晒 ...
kenlee 發表於 16-9-2011 13:23
1) what tyre pressure are you running? try 36PSI
2) are you using iridium spark plug?
3) which grade of engine oil are you running? 5w30 or 0w40?
災後重建中.......
作為家庭車? 會唔會每次都車好多人?太重都會大食吧!
我 01尾 RF3,95%市區,都要2.5元/km以上,如果興致到波波盡六七千轉嘅話?4蚊都似!
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
六七千轉?? 玩雜技??
掌摑王 發表於 16-9-2011 18:03
呵呵!五六千轉,作大小小嗟!
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
返回列表