cliffchow 當前離線
Stepwgn正式會員
Haha,我都想買recaro young,自己冇得坐都叫做滿足下,不過我個仔嚴窄,吾很坐 ,所以買左chicco.(之前部車有isofix,recaro冇出) mikechan 發表於 2014-9-25 16:01
TOP
leungtaiman 當前離線
網站會員
想了解RK5 後期7座, 中排既獨立位是否有ISOFIX? 因為我打算換張RECARO........ gogo 發表於 26-9-2014 16:16
黃森 (sam) 當前離線
Aprica 有 ?bdfdce hermanm 發表於 26-9-2014 13:35
saisaiwong 當前離線
Dennis_C 當前離線