返回列表 回復 發帖
Haha,我都想買recaro young,自己冇得坐都叫做滿足下,不過我個仔嚴窄,吾很坐 ,所以買左chicco.(之前部車有isofix,recaro冇出)
mikechan 發表於 2014-9-25 16:01
chicco 都好正!! 我都係二選一, 見荷花有平咪去馬
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
想了解RK5 後期7座, 中排既獨立位是否有ISOFIX?
因為我打算換張RECARO........
gogo 發表於 26-9-2014 16:16
FYI, 我部8座中排左右兩邊都有ISOFIX
Call me Rex
Aprica 有

?bdfdce
hermanm 發表於 26-9-2014 13:35
可惜冇isofix
You can call me Sam
I'm RK5 owner
想了解RK5 後期7座, 中排既獨立位是否有ISOFIX?
因為我打算換張RECARO........
gogo 發表於 26-9-2014 16:16
有ISOFIX

http://www.honda.co.jp/ACCESS/stepwgn/interior/childseat_isofix/
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
Call me Rex
呢間d款多d

www.bebedream.com.hk
我用緊 Recaro Monza Nova IS
返回列表