返回列表 回復 發帖

各師兄請幫幫眼,RG3

各師兄,小弟想入部2.4. , 見到這個盤,請俾意見及解答問題
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=139535401&h_vw=y
問題一:這部是正08款的RG3嗎?
問題二:黑玻璃好像犯法的,換回白玻璃要幾多錢呢?
問題三:值得入嗎?
謝謝
本帖最後由 jeffrychiu 於 11-12-2011 08:28 編輯

一、應該係08年的,你到時睇佢行車証個出廠日期
二、有排都未駛驗車,可以唔駛換住,玩多幾年先換都未遲
三、值唔值就見仁見智,但係如果佢早幾個月放盤既話我會考慮囉
我果部RG1 2000cc 單電趟,冇中排旋轉椅
最like就係佢個「柚木地台」
不過都係約左睇車先啦,如果機器精神冇咩問題既話
試完車再同佢傾價錢啦,應該仲有得平少少
上網呢個價,睇完車如果真係鐘意既話,點都壓到少少價既

希望你買到部靚仔stepwgn然後入埋會一齊玩,交流下
Lee架full option rg3好靚仔,不過應該係早期rg3. 95-97. 水車牌簿只係到港日期。玻璃呢,唔好彩就anytime都被捉,我個friend上次就係紅綠燈被軍裝捉,不過又有一種租玻璃的辦法。希望你搵到心頭好喇
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
多謝各ching,28car 有幾部2.4sparda版,但好多都係已是一手車。我見過行車證寫08造,有冇得造假呢?同埋換玻璃貴嗎?
入會是遲早的事,希望快些同大家取經
行車証分別有寫出廠年份同首次登記年份的,要睇清楚
多謝各ching,28car 有幾部2.4sparda版,但好多都係已是一手車。我見過行車證寫08造,有冇得造假呢?同埋換玻璃貴嗎?
入會是遲早的事,希望快些同大家取經 ...
Kklam4 發表於 11-12-2011 14:26
你可以REQUEST佢地換番D普通玻璃比你架
三哥 係時候準備歸隱
私讓,應該唔得啦
正宗08制 is a false statement.

coz facelift RG was out at 07 Nov, unless that's home made.
災後重建中.......
正宗08制 is a false statement.

coz facelift RG was out at 07 Nov, unless that's home made.
sammykwan 發表於 11-12-2011 23:05
呢架前期嚟喎... 仲要係紅頂
三哥 係時候準備歸隱
呢架前期嚟喎... 仲要係紅頂
nevillee 發表於 11-12-2011 23:25
red top is DIY.
災後重建中.......
red top is DIY.
sammykwan 發表於 11-12-2011 23:26
自噴定買架... 有紅頂賣咩... RB1A仔果個隻
三哥 係時候準備歸隱
自噴定買架... 有紅頂賣咩... RB1A仔果個隻
nevillee 發表於 11-12-2011 23:28
that's just the red plastic cover.

The real red top ic the metal part (cylinder head) in red, not this plastic part.
災後重建中.......
that's just the red plastic cover.

The real red top ic the metal part (cylinder head) in red, not this plastic part.
sammykwan 發表於 11-12-2011 23:33
三哥 係時候準備歸隱
私讓,應該唔得啦
Kklam4 發表於 11-12-2011 22:59
我打死唔信一定係私讓, 隨時係車行居多
返回列表