|

- UID
- 14
- 帖子
- 17804
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 來自
- 沙田
- 在線時間
- 3472 小時
- 註冊時間
- 12-7-2009
- 最後登錄
- 23-1-2024
|
12#
發表於 18-1-2011 08:26
| 只看該作者
其實我無換呤,只係換呔,因為我只要舒服,經濟及安全等攞個平衡.
之前聽人講呢條呔靜,咪試下囉,三千唔使搞掂,價錢OK.
我楂左未夠一星期,開呔後乾地抓地OK,而且真係靜,係大老山隧道有明顯分別.
濕地未知,聽講過兩日會落 ...
ray4067 發表於 18-1-2011 00:17  我都諗過換你果換軚, 因為上次試過同事架stream(佢換左Earth-1)真係ok喎
所以我都會諗諗...換就要遲一排 |
|