返回列表 回復 發帖

新手揀車問題

本帖最後由 牛精福星 於 5-4-2012 08:01 編輯

各位師兄,我剛剛考到車牌
打算搵架七人車得閒同屋企人遊車河
我六尺二高,之前試過好多款都有啲頂頭
有諗過Toyota幾個款
但ISIS只有水貨又唔係好多人渣怕維修煩同埋難轉手
Picnic 又好似只係有雪櫃門
舊的(03年)Previa我唔係好喜歡個外型
最後心水係Stepwgn or Noah
因筆直所限,打算買零六年或更舊的RF/RG or Noah
我想請問大家對Stepwgn 同 Noah 比較有咩睇法?
另外如果平平地買架03年的RF維修同埋油費會唔會好甘?
我筆直係十個樓下,最理想係七個左右
7個應該只可往RF方向
薯嘜全原裝RG1
本帖最後由 牛精福星 於 5-4-2012 09:17 編輯
揀RF3-7啦. 不過如果係budget係6-7萬
你先扣去1-2萬for接手後既消耗品及連帶維修.
一般易手車 轉完手都有好多問題走出黎
係靈異事件定個人習慣或用法唔同.
定之前一手車主用得七七八八到你上手就夠期要換之糞.
如 ...
掌摑王 發表於 5-4-2012 08:59
師兄, 請問RF3-7 係唔係等如Stepwgn 24T?
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=135773401&h_vw=y
我爬文知道 Stepwgn 有分 RK, RF1, RF3, RG1, RG3
但再細分RF3我唔係好知有咩款
另外 RF1, RF5 同 RF7又可以考慮嗎?
各位師兄,我剛剛考到車牌
打算搵架七人車得閒同屋企人遊車河
我六尺二高,之前試過好多款都有啲頂頭
有諗過Toyota幾個款
但ISIS只有水貨又唔係好多人渣怕維修煩同埋難轉手
Picnic 又好似只係有雪櫃門
舊的(03年)Pre ...
牛精福星 發表於 2012-4-5 07:57
在stepwgn club問Stepwgn 同 Noah的比較, 很難想像可以給你一個客觀及有比較性的答案。
平平地買架03年的RF
最後的都是這句:
早買早享受
遲買貴幾舊
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
呢個budget 其實多數只能揀RF. 靚仔03車介乎50K到80K都有!
至於NOAH 可能價錢會高少少同冇咁多選擇
除非你係搵再上上一代.....TOWNACE!

其實如果樓主新牌不妨諗下較經濟同容易打理的PICNIC. 係冇趟門姐.操2年再換架RG都未遲
呢個budget 其實多數只能揀RF. 靚仔03車介乎50K到80K都有!
至於NOAH 可能價錢會高少少同冇咁多選擇
除非你係搵再上上一代.....TOWNACE!

其實如果樓主新牌不妨諗下較經濟同容易打理的PICNIC. 係冇趟門姐.操2年再換 ...
TonyCK 發表於 5-4-2012 09:42
入左会你会發現 "呢個budget 其實多數只能買玩具......."
災後重建中.......
本帖最後由 牛精福星 於 5-4-2012 09:57 編輯
如果係畢直只得7皮野就清袋
2.4 唔駛想.... RF1 全機械.
你可能唔鍾意 同埋都十幾年車
掌摑王 發表於 5-4-2012 09:43
其實唔洗多過10皮都ok的
我見到呢架都o岩budget:
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=144817534&h_vw=y
呢架係唔係RF3?

呢架都ok:
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=135263012&h_vw=y
呢架係RF7?
本帖最後由 TonyCK 於 5-4-2012 10:35 編輯
兩部都係後期
下面果部係2.4 -> 有電門
上面果部係2.0
牌費貴D
上面果部有雪櫃 有鬼用咩......
其實啱唔啱用 啱唔啱畢直 啱唔啱心水
都一樣可以約試車
可以與你最想試的一部互相比較. ...
掌摑王 發表於 5-4-2012 10:30
就係呢個道理.有邊次唔係愈玩愈大. 愈買愈貴. 超晒預算丫.......但都仲係笑住咁科水
其實唔洗多過10皮都ok的
我見到呢架都o岩budget:
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=144817534&h_vw=y
呢架係唔係RF3?

呢架都ok:
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=135263012&h_vw=y
呢架係RF7? ...
牛精福星 發表於 5/4/2012 09:53 AM
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=144817534&h_vw=y
le 架係 RF3 後期,從相片睇新正到出奇!
不過一定要比車房上架驗有無大撞過,有大撞過平一平都千奇唔好買!
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
我得一個提示....剛考牌...7人車...保險....

留意.
有什麼特別要留意既地方??
掌摑王 發表於 5-4-2012 12:15
我估佢話$掛!
本帖最後由 MosTa 於 5-4-2012 16:00 編輯

好貴...同有D大行唔肯出...
其實唔洗多過10皮都ok的
我見到呢架都o岩budget:
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=144817534&h_vw=y
呢架係唔係RF3?

呢架都ok:
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=135263012&h_vw=y
呢架係RF7? ...
牛精福星 發表於 5-4-2012 09:53
03年3首只行4萬多公里,接小朋友放學,我就唔多相信
試個有新牌買左2手車,但出唔到保險...又無家人識揸...

最終....蝕讓....
D車行呃佢落訂....叫佢找保險先...最後....

殺訂.....
返回列表