返回列表 回復 發帖

RK5點拆尾門板?

我想試下自己拆,請問有無螺絲要"鬆"?

定係就咁用力折出來架?
我想試下自己拆,請問有無螺絲要"鬆"?

定係就咁用力折出來架?
dickyctk 發表於 5-1-2016 12:54
比力拉就可以。 RK 只有碼仔。
但下方有舊手抽膠, 可以拆出黎先。
原裝RK5後期 叫我GoGo 或者Terence
皮已收!!!咪諗住毒我. 無本錢吸毒.
謝謝你!等我試下先…
返回列表