返回列表 回復 發帖

波箱問題

各位c兄,小弟部車係08 spada2.4水貨車,想問下有無c兄知道為何俾油時會有v v聲,但N波係無雜聲只係踏油先有聲,是否波箱有問題!!!thx
各位c兄,小弟部車係08 spada2.4水貨車,想問下有無c兄知道為何俾油時會有v v聲,但N波係無雜聲只係踏油先有聲,是否波箱有問題!!!thx
wlkc 發表於 18-2-2014 14:12
聽講CVT 成日谷高轉易出事
師兄試車時聽唔到?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
試車時開左窗,無留心聽,但攞車後就留意到,閉左窗好明顯有聲,開窗就唔多覺!
聽講CVT 成日谷高轉易出事
師兄試車時聽唔到?
Kingcow 發表於 18-2-2014 18:41
kingcow 會5會係架車裝咗 pulley a more
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
kingcow 會5會係架車裝咗 pulley a more
ricky410 發表於 19-2-2014 00:03
叫個fd踩油,自己開頭冚聽吓,睇吓係咪pulley /皮帶出vv聲
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
各位c兄,小弟部車係08 spada2.4水貨車,想問下有無c兄知道為何俾油時會有v v聲,但N波係無雜聲只係踏油先有聲,是否波箱有問題!!!thx
wlkc 發表於 18-2-2014 14:12
是否淨係D波俾油行車先有,其他情況沒有?
係呀,淨係D波俾油行車先有呢啲聲!咁係咪代表波箱問題呀?thx
90%<<車房話
90%
lok9399 發表於 19-2-2014 18:21
Lok, 咁你部車整返未?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
我都試過有呢d聲,cfu話係漏軚油跟住個泵乾咗所以有呢d聲
Lok, 咁你部車整返未?
Kingcow 發表於 19-2-2014 18:41
未,等緊抬波箱報價 ,但而家仲未算好嚴重
未,等緊抬波箱報價 ,但而家仲未算好嚴重
lok9399 發表於 21-2-2014 00:03
Lok, 係咪可以搵你訂魚生?
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
Lok, 係咪可以搵你訂魚生?
Kingcow 發表於 21-2-2014 06:21
當然可以 PM U MY TEL NO
c兄,抬波箱大約咩價錢到二手定全新!!!thx
返回列表