返回列表 回復 發帖

rk 5 前期同後期有咩分別

各位C HING,
rk 5 前期同後期有咩分別??
頭燈,尾燈,i stop, 鬼面罩,尾中間安全帶,軨
明白..thx
sorry 想問可以點整黑紅圈部分呀?
sorry 想問可以點整黑紅圈部分呀?
hhkkhhkk 發表於 8-7-2013 20:44
Plasti dip

daniel兄,我係你部車既粉絲呀!你點整架?
如果用plasti dip係直接噴or攞出黎噴架?
個波箱都唔同左。換油時要留意
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
fuse box 都唔同
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
本帖最後由 DAN!EL 於 8-7-2013 22:49 編輯
daniel兄,我係你部車既粉絲呀!你點整架?
如果用plasti dip係直接噴or攞出黎噴架?
hhkkhhkk 發表於 8-7-2013 21:25
咁比面呀
我個部係包carbon貼紙
如果你用dip 嘅話自己嚟直接噴易d
拆出黎噴一定係靚啲,但較難
http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=8850&highlight=

咁比面呀
我個部係包carbon貼紙
如果你用dip 嘅話自己嚟直接噴易d
拆出黎噴一定係靚啲,但較難
http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=8850&highlight= ...
DAN!EL 發表於 8-7-2013 22:47
thanks for the link.
想試下拆出黎噴!
噴dip落電導位有無師兄試過會唔會令coating 位啞色左?
我以前試過噴車身, meet 走dip 之後就發現啞左色。
返回列表