Kennychuiyw 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
herojim (小憲jim) 當前離線
TOP
hhkkhhkk 當前離線
Stepwgn正式會員
DAN!EL (細釘) 當前離線
sorry 想問可以點整黑紅圈部分呀? hhkkhhkk 發表於 8-7-2013 20:44
cliffchow 當前離線
Kingcow 當前離線
daniel兄,我係你部車既粉絲呀!你點整架? 如果用plasti dip係直接噴or攞出黎噴架? hhkkhhkk 發表於 8-7-2013 21:25
咁比面呀 我個部係包carbon貼紙 如果你用dip 嘅話自己嚟直接噴易d 拆出黎噴一定係靚啲,但較難 http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=8850&highlight= ... DAN!EL 發表於 8-7-2013 22:47
gogo_tc 當前離線