tony3773 (Tony) 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
Kingcow 當前離線
Stepwgn正式會員
TOP
sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
請問各師兄有没有入雪種時高壓及低壓表俏壓力數字 tony3773 發表於 22-6-2014 10:08
ttam 當前離線
我系想睇下有無漏雪種,所以要有數據先知有無漏, 喉,表會在淘宝買 tony3773 發表於 22-6-2014 15:07
RIOLAM129 (Andy) 當前離線
在網上找到以下資訊,是否全部車都一樣 http://www.qclt.com/tw7%C5%E0%D1 ... AB%C8A/te4-0603.htm 1. 保持室溫在30~35℃(86℉~95℉)範圍。 2. 發動引擎並加速到1500RPM保 ... tony3773 發表於 23-6-2014 07:51
kitkit531 當前離線
simon88 當前離線
睇錯錶會爆的間唔中都有新聞炸傷...呢啲嘢比車房攪好啲又唔係貴 simon88 發表於 23-6-2014 15:27
turbojet 當前離線