返回列表 回復 發帖
可能全程用 D 波用最穩陣,我 RG3 最多間唔時玩 S 波,
而 +/- 波就一次都未用過
各位師兄師姐,我架係 09 RG1, 有一日起銅鑼灣山道上斜,踩盡油只去到3x km/hour, 試過落'1' / ‘2' 波, 情況都冇改善。除我之外,車上仲有一個大人和BB。唔知係咪我架車有問題? ...
ybleong 發表於 2015-7-6 22:11
最後知道是什麼問題未 ?
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
相同情況出現起彩虹入西貢上斜,我試過熄哂冷氣好少少,不過未知原因,可能要搵車房睇睇
返回列表