- UID
- 6054
- 帖子
- 17501
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 50
- 來自
- 大埔
- 在線時間
- 4298 小時
- 註冊時間
- 22-2-2012
- 最後登錄
- 7-6-2018
|
17#
發表於 12-7-2015 08:50
| 只看該作者
各位師兄師姐,我架係 09 RG1, 有一日起銅鑼灣山道上斜,踩盡油只去到3x km/hour, 試過落'1' / ‘2' 波, 情況都冇改善。除我之外,車上仲有一個大人和BB。唔知係咪我架車有問題? ...
ybleong 發表於 2015-7-6 22:11  最後知道是什麼問題未 ? |
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
|
|