返回列表 回復 發帖

電趟門一按即開關制

想問下有冇C兄用緊電趟門加裝led一按即開關制?有冇C兄可以介紹下係邊度整?大約幾$?我個部係rg3,thank you
http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=13890&extra=page%3D1
師兄入左會未?
韋拿 發表於 16-7-2015 09:52
唔好意思尚未呀,所以看不到,可否PM資料 ?THANK YOU
我地大部份用緊一按開關門制的,都係自己整的,快D 入會,到時好多熱心的師兄會幫手的.
係啦,快啲入會,仲有好多實用資訊
我地大部份用緊一按開關門制的,都係自己整的,快D 入會,到時好多熱心的師兄會幫手的.
Patrick6 發表於 16-7-2015 12:48
敢堅 ? 成本幾多 ? 我星期六取車 , 下星期會入架啦
我地大部份用緊一按開關門制的,都係自己整的,快D 入會,到時好多熱心的師兄會幫手的.
Patrick6 發表於 16-7-2015 12:48
C兄 ,. 你都係港島東區 ? 同埋我部係05年 , 我怕太舊你地唔歡迎
其實現在先買05年車係唔係已太舊 ?
我架RG1都係05,唔駛擔心,車會師兄好好人,唔會歧視,問題係,車會係「好毒好毒」既地方,車會師兄會免收人工代裝或教你DIY,入會既條件係要有.............哈哈,你明啦
我架RG1都係05,唔駛擔心,車會師兄好好人,唔會歧視,問題係,車會係「好毒好毒」既地方,車會師兄會免收人工代裝或教你DIY,入會既條件係要有.............哈哈,你明啦 ...
daraman 發表於 16-7-2015 15:35
THKS C兄 , 想問下C兄部車揸左幾奈?部車一般多唔多問題?因為始中年份比較舊,同埋大概油耗幾$1KM?
THKS C兄 , 想問下C兄部車揸左幾奈?部車一般多唔多問題?因為始中年份比較舊,同埋大概油耗幾$1KM?
kobe968 發表於 16-7-2015 15:40
我架揸左年幾,水貨車,我換左音響,今年驗車前換左灰玻璃,除消耗性用品外,上年尾換過「虧佬」(唔知係乜零件),仲有把水箱風扇壞左一把,一般用冇乜問題。油耗,我每日用車,七成公路三成市區,用油卡減兩蚊一升計,夏天$1.5/1.6@KM,冬天$1.3@
我架揸左年幾,水貨車,我換左音響,今年驗車前換左灰玻璃,除消耗性用品外,上年尾換過「虧佬」(唔知係乜零件),仲有把水箱風扇壞左一把,一般用冇乜問題。油耗,我每日用車,七成公路三成市區,用油卡減兩蚊一升 ...
daraman 發表於 16-7-2015 15:45
THKS , 我見28CAR其實唔多05年RG3賣,我怕部車多問題,所以仔無咩盤
我個架都05年車
我個架都05年車
honda400 發表於 16-7-2015 15:59
GOOD , C兄個架揸左幾奈?部車一般多唔多問題?
敢堅 ? 成本幾多 ? 我星期六取車 , 下星期會入架啦
kobe968 發表於 16-7-2015 14:05
以我所知如果出去搵車房整大約會收$700 - $1000, 如果自己整,只係買兩粒有LED 的制,$100 有找,電線呀,開孔器呀果d 可以唔洗買,我地好多師兄都有可以share 用,呢到d 師兄真係好好人,不過呢度都好毒,個個都係魔鬼,但整完架車又真係靚左,型左,快左。。。。一句講晒,無入錯會。
返回列表