kobe968 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
韋拿 當前離線
TOP
http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=13890&extra=page%3D1 師兄入左會未? 韋拿 發表於 16-7-2015 09:52
Patrick6 當前離線
我地大部份用緊一按開關門制的,都係自己整的,快D 入會,到時好多熱心的師兄會幫手的. Patrick6 發表於 16-7-2015 12:48
daraman 當前離線
我架RG1都係05,唔駛擔心,車會師兄好好人,唔會歧視,問題係,車會係「好毒好毒」既地方,車會師兄會免收人工代裝或教你DIY,入會既條件係要有.............哈哈,你明啦 ... daraman 發表於 16-7-2015 15:35
THKS C兄 , 想問下C兄部車揸左幾奈?部車一般多唔多問題?因為始中年份比較舊,同埋大概油耗幾$1KM? kobe968 發表於 16-7-2015 15:40
我架揸左年幾,水貨車,我換左音響,今年驗車前換左灰玻璃,除消耗性用品外,上年尾換過「虧佬」(唔知係乜零件),仲有把水箱風扇壞左一把,一般用冇乜問題。油耗,我每日用車,七成公路三成市區,用油卡減兩蚊一升 ... daraman 發表於 16-7-2015 15:45
honda400 當前離線
我個架都05年車 honda400 發表於 16-7-2015 15:59
敢堅 ? 成本幾多 ? 我星期六取車 , 下星期會入架啦 kobe968 發表於 16-7-2015 14:05